Jak cytować
Czubak-Koch, M. (2011). W LABIRYNCIE SYMBOLI I ZNACZEŃ – O UCZENIU SIĘ MIEJSCA PRACY . Dyskursy Młodych Andragogów/Adult Education Discourses, (12). https://doi.org/10.34768/dma.vi12.221
Inne teksty tego samego autora
- Magdalena Czubak-Koch, José González Monteagudo, Adrianna Nizińska, Teresa Padilla-Carmona, MIĘDZY UNIWERSYTETEM A ŚWIATEM PRACY. TRANZYCJE W NARRACJACH STUDENTÓW POLSKICH I HISZPAŃSKICH , Dyskursy Młodych Andragogów/Adult Education Discourses: Nr 18 (2017): DYSKURSY MŁODYCH ANDRAGOGÓW
- Magdalena Czubak-Koch, UCZENIE SIĘ ROLI PRACOWNICZEJ – NABYWANIEM SPOŁECZNYCH KOMPETENCJI ZAWODOWYCH , Dyskursy Młodych Andragogów/Adult Education Discourses: Nr 11 (2010): DYSKURSY MŁODYCH ANDRAGOGÓW
- Magdalena Czubak-Koch, UCZENIE SIĘ PRZEZ DZIAŁANIE W ŚRODOWISKU PRACY PRZEJAWEM PERYFERYJNEGO UCZESTNICTWA , Dyskursy Młodych Andragogów/Adult Education Discourses: Nr 09 (2008): DYSKURSY MŁODYCH ANDRAGOGÓW
- Magdalena Czubak-Koch, O SPOŁECZNYM UCZENIU SIĘ W LETNIEJ SZKOLE MŁODYCH ANDRAGOGÓW , Dyskursy Młodych Andragogów/Adult Education Discourses: Nr 10 (2009): DYSKURSY MŁODYCH ANDRAGOGÓW

/
Język